مراحل صحیح ثبت سفارش
باسلام خدمت مشتریان عزیز
اگه تو ثبت سفارش به مشکل به مشکل برخوردین تو مراحل سفارش میگه گزینه پستی یا روش ارسال برای شما وجود ندارد و غیر یا روش ارسال رو انتخاب نکردین یا همچین به این نکته توجه کنید تو انتخاب شهر استان خود سایت تمامی استانها وشهر ها رو نشون میده سعی کنید از اونا شهر مورد نظرتان رو انتخاب کنید به این مشکل بر نخواهید خورد این مشکل فقط در مواقعی که شهر مورد نظر تایپ میشود و از گزینه انتخابی سایت استفاده نمیشود رخ میدهد
دقت کنید بعد از وارد کردن نام به انتخاب شهر استان میرسیم برای مثال یک شهر رو نام میبرم تا مرحله به مرحله پیش بریم این مشکل رو حل کنیم اول نام استان برای مثال تهران تایپ کردی زیرش خود سایت تهران رو نشون میده میده یعنی شما ت رو بزنید اون پایین هر شهری با ت شروع میشه نشون میدهد پس ادامه بدهید تا اون شهر نشون بده بعد بزنید رو همون شهر مورد دوم شهر مورد نظر که در حال تایپ کردن هستی سایت پیشنهاد میده شهر مرود نظر رو از پیشنهاد سایت بزن روش انتخاب کنید در این مرحله بقیه اطلاعات نام آدرس کد پستی رو وارد کنید ادامه فرایند سفارش انتخاب روش ارسال رو هم ما فقط یک روش ارسال پستی اونم پست پیشتاز رو تو سایت فعال کردیم پس خود سایت همون روش رو برای شما انتخاب خواهد اگر در مواقعی روشهای دیگری هم اضافه کرده باشیم شما میتواند روش ارسال رو هم انتخاب کنید
و سفارشتون آماده پرداخت نهایی میشود و به مرحله پرداخت درگاه پرداخت هدایت میشود و بعد از پرداخت سفارش شما ثبت شده و کد رهگیری سفارش براتون پیامک میشه و کمتر از یک روز کاری سفارش شما به مرحله بسته بندی رسیده و تحویل پست خواهد شد و همچنین کد رهگیری مرسوله پستی رو هم برای شما از طریق سایت پیامک خواهیم کرد که در سایت پست میتوانید با همون کد بسته رو رهگیری کنید ببنید کی و چه زمانی به دستان خواهد رسید پست هم بسته شما رو رو بین ۲ روز نهایت ۵ شش روز کاری به دستتان خواهد رساند
پشتیبانی ادمین آنلاین تولیدی کفش حیدری برای سوالات و رسیدگی به سفارشات شما از ساعت 10صبح تا10شب در تمامی پیام سانها با شماره 09390251188
با تشکر از صبر شکیبایی شما عزیزان
مدیرت تولیدی کفش حیدری